კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
შეხვედრის თარიღი:
16.10.2019 წ.---13.11.2019წ
შეხვედრის დრო: 15.00-17.00
შეხვედრის მიზანი:
1) სხვადასხვა
სახის სასწავლო რესურსის მნიშვნელობა;
2) სასწავლო რესურსის, როგორც მოტივაციის ასამაღლებელი საშუალება
მოსწავლეებში;
3) სასწავლო რესურსის შექმნა.
დასწრების ფურცელი
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ნინო
მეგენეიშვილი
მონაწილე
მასწავლებლების რაოდენობა: 6
თარიღი:
16/10/2019წ.
#
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
ხელმოწერა
|
1.
|
ნინო მეგენეიშვილი
|
577621811
|
|
2.
|
მაკრინე კობახიძე
|
577621814
|
|
3.
|
ლაშა სურგულაძე
|
577621811
|
|
4.
|
ნინო ვეკუა
|
591814009
|
|
5.
|
სალომე
დუნდუა
|
577016971
|
|
6.
|
თეა
სურგულაძე
|
577621813
|
|
7.
|
ირმა
წულაძე
|
577621821
|
დასწრების ფურცელი
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ნინო
მეგენეიშვილი
მონაწილე
მასწავლებლების რაოდენობა: 6
თარიღი:
30/10/2019წ.
#
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
ხელმოწერა
|
1.
|
ნინო მეგენეიშვილი
|
577621811
|
|
2.
|
მაკრინე კობახიძე
|
577621814
|
|
3.
|
ლაშა სურგულაძე
|
577621811
|
|
4.
|
ნინო ვეკუა
|
591814009
|
|
5.
|
სალომე
დუნდუა
|
577016971
|
|
6.
|
თეა
სურგულაძე
|
577621813
|
|
7.
|
ირმა
წულაძე
|
577621821
|
დასწრების ფურცელი
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ნინო
მეგენეიშვილი
მონაწილე
მასწავლებლების რაოდენობა: 6
თარიღი:
13/11/2019წ.
#
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
ხელმოწერა
|
1.
|
ნინო მეგენეიშვილი
|
577621811
|
|
2.
|
მაკრინე კობახიძე
|
577621814
|
|
3.
|
ლაშა სურგულაძე
|
577621811
|
|
4.
|
ნინო ვეკუა
|
591814009
|
|
5.
|
სალომე
დუნდუა
|
577016971
|
|
6.
|
თეა
სურგულაძე
|
577621813
|
|
7.
|
ირმა
წულაძე
|
577621821
|
კოლეგებთან სამუშაო
შეხვედრების ორგანიზება:
ორგანიზარორი მასწავლებლის
სახელი და გვარი: ნინო მეგენეიშვილი
|
შეხვედრის /
შეხვედრების თარიღი:
I შეხვედრის თარიღი:
16.10.2019 წ.
II შეხვედრის თარიღი:
30.10.2019წ.
III შეხვედრის
თარიღი: 13.11.2019წ.
|
შეხვედრის /
შეხვედრების თემა:
I შეხვედრის თემა: სასწავლო
რესურსის მნიშვნელობა საგაკვეთილო პროცესში.
II შეხვედრის თემა: სასწავლო
რესურსი როგორც მოტივაციის ამაღლების საშუალება.
III შეხვედრის თემა: სასწავლო
რესურსის სახეები.
|
შეხვედრის /
შეხვედრების მიზანი:
I შეხვედრის მიზანი: სასწავლო
რესურსის მნისვნელობის განსაზღვრა.
II შეხვედრის
მიზანი:როგორ ამაღლებს სასწავლო რესურსი მოსწავლეთა მოტივაციას
III შეხვედრის
მიზანი:სასწავლო რესურსის სახეების გაცნობა, მათი გამოყენების აუცილებლობა
და თავად მასწავლებლის მიერ შექმნილი რესურსების გაცნობა.
|
მონაწილე მასწავლებელთა
უკუკავშირი
სთხოვეთ
შეხვედრის მონაწილე თითოეულ მასწავლებელს შეაჯამოს საკუთარი უკუკავშირი.
მონაწილე ორგანიზატორი მასწავლებლის სახელი და
გვარი: ნინო მეგენეიშვილი
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და
მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის
სამივე შეხვედრის ეფექტურობას შევაფასებ 10
ქულით.რადგან შეხვედრებზე კარგად გავიგე სასწავლო რესურსის მნიშვნელობა, გავიგე
სასწავლო რსურსის სახეები. გავიაზრე რესურსის გამოყენების მნიშვნელობა. ვთვლი,რომ
სასწავლო რესურსის გამოყენება დამეხმარება შევძლო საგაკვეთილო
მიზნის მიღწევა და დავხვეწო ჩემი პროფესიული უნარები.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მაკრინე
კობახიძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და
მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
სამივე შეხვედრა ჩემთვის იყო ეფექტური,საინტერესო
იყო წარმოდგენილი საკითხები. განხილვის პროცესში ჩემთვის საინტერესო მრავალი
დეტალი გამოიკვეთა, კერძოდ ყოველთვის მაინტერესებდა თვალსაჩინოებების
გამოყენების მნიშვნელობა გაკვეთილზე. გავიგე ბევრი რამ და ამ შეხვედრების
შემდეგ გავიაზრე, რომ პედაგოგებმა თავად უნდა შექმნან რესურსები, რასაც ნამდვილად
განვახორციელებ და მოსწავლეებს შევთავაზებ ჩემს მიერ შექმნილ რესურსებს, რაც
ამავე დროს სახალისოც იქნება.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ლაშა
სურგულაძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და
მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
ამ შეხვედრების ეფექტურობას ვაფასებ 10 ქულით, რადგან
ამ შეხვედრების შედეგად მივხვდი, რომ კოლეგებთან თანამშრომლობა არის ერთერთი
ხელშემწყობი ფაქტორი მასწავლებლის პროფესიული ზრდისკენ. სწორედ ერთობლივმა
მუშაობამ მომცა მოტივაცია გადამეხედა საკუთარი საქმიანობისთვის და
დამეხვეწა ჩემს მიერ გამოყენებული რესურსები. გავითვალისწინებ შეხვედრების
შედეგად მიღებულ ინფორმაციას.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: თეა
სურგულაძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და
მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
ამ შეხვედრების ეფექტურობას ვაფასებ 9
ქულით,რადგან ამ შეხვედრების შედეგად გავიუმჯობესე ჩემი პედაგოგიური პრაქტიკა და
კომუნიკაციის უნარები, რაც ესოდენ საჭიროა მასწავლებლისათვის.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: სალომე
დუნდუა
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და
მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
ამ შეხვედრების ეფექტურობას ვაფასებ 10 ქულით,
ძალიან ბევრი გამოცდილება მივიღე პედაგოგთაგან და ეს კი ყოველივე კარგი
საწინდარია მომავალი საქმიანობისათვის.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნინო
ვეკუა
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და
მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
ამ შეხვედრების ეფექტურობას ვაფასებ 9 ქულით, რადგან
ამ შეხვედრების შედეგად თითქმის ახლიდან განვახორციელე კოლეგებთან ურთიერთობის
უნარები და ასევე დავრწმუნდი, რომ მომავალში უკეთ შევძლებ სხვადასხვა
აქტივობების განხორციელებას.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ირმა
წულაძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და
მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
ამ შეხვედრების ეფექტურობას ვაფასებ 10 ქულით, რადგან
ამ შეხვედრების შედეგად უკეთ შევძლებ სასკოლო აქტივობების დაგეგმვასა და
ორგანიზებას, ასევე მათ განხორციელებას.
|
კოლეგებთან სამუშაო
შეხვედრების ორგანიზება:
სამუშაო შეხვედრების
გეგმა
კოლეგებთან შეხვედრების
ორგანიზატორი სახელი და გვარი: ნინო
მეგენეიშვილი
#
|
შეხვედრის თარიღი
|
შეხვედრის მიზანი
|
შეხვედრის ძირითადი საკითხები
|
|
1.
|
16.10.2019 წ.
|
გაკვეთილის სამეტაპიანი მოდელის უპირატესობების
გაცნობა. გაკვეთილის სამფაზიანი მოდულის მიხედვით დაგეგმვა. (როგორ
იგეგმება გაკვეთილი სამფაზიანი მოდულით)
|
გაკვეთილის გეგმის კომპონენტები
გაკვეთილის გეგმის მნიშვნელობა
სამფაზიანი გაკვეთილის მოდელი
|
|
2.
|
30.10.2019 წ.
|
გაკვეთილის სასწავლო მიზნების შესაბამისად
დაგეგმვისთვის
საჭირო აქტივობების შემუშავება.
|
რას წარმოადგენს გაკვეთილის სასწავლო მიზანი?
გაკვეთილის მიზანთან შესაბამისი ეფექტური
აქტივობები.
|
|
3.
|
13.11.2019 წ.
|
ესგ-ს როლი გაკვეთილის დაგეგმვისას.
|
ეროვნული სასწავლო გეგმის გათვალისწინება
გაკვეთილის დაგეგმვისას.
|
|
კოლეგებთან სამუშაო
შეხვედრების ორგანიზება:
მონაწილე მასწავლებელთა
უკუკავშირი
შეხვედრის / შეხვედრების
თემა:
I შეხვედრის თემა: გაკვეთილის სამფაზიანი მოდული.
II შეხვედრის თემა: გაკვეთილის სასწავლო
მიზნების განსაზღვრა.
III შეხვედრის თემა: ესგ-ს როლი გაკვეთილის
დაგეგმვისას.
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი:
I შეხვედრის თარიღი: 16.10.2019 წ.
II შეხვედრის თარიღი: 30.10.2019წ.
III შეხვედრის თარიღი: 13.11.2019 წ.
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ნინო
მეგენეიშვილი.
|
შეხვედრის / შეხვედრების მიზანი:
I შეხვედრის მიზანი: გაკვეთილის სამფაზიანი
მოდელის უპირატესობების გაცნობა.გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელის მიხედვით
დაგეგმვა. (როგორ იგეგმება გაკვეთილი სამფაზიანი მოდელით)
II შეხვედრის მიზანი: გაკვეთილის სასწავლო მიზნების
შესაბამისად დაგეგმვისთვის
საჭირო აქტივობების შემუშავება.
III შეხვედრის მიზანი: ესგ-ს როლი გაკვეთილის
დაგეგმვისას.
|
სთხოვეთ
შეხვედრის მონაწილე თითოეულ მასწავლებელს შეაჯამოს საკუთარი უკუკავშირი.
მონაწილე ორგანიზატორი მასწავლებლის სახელი და
გვარი: ნინო მეგენეიშვილი
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და
მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის
სამივე შეხვედრის ეფექტურობას შევაფასებ 10
ქულით. რადგან შეხვედრაზე კარგად გავიგე.რას ნიშნავს გაკვეთილის დაგეგმვა
სამფაზიანი მოდელით.გავიაზრე მისი უპირატესობები. ასევე გაკვეთილის გეგმის
შედგენა სასწავლო მიზნის შესაბამისად და ეროვნული სასწავლო გეგმის მნიშვნელობა
ამ პროცესში. მოწოდებული ინფორმაცია იყო საინტერესო და მნიშვნელოვანი.ვთვლი, რომ
კარგი გაკვეთილის გეგმა დამეხმარება შევძლო საგაკვეთილო მიზნის მიღწევა და
დავხვეწო ჩემი პროფესიული უნარები.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ლაშა
სურგულაძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და
მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
სამივე შეხვედრა ჩემთვის იყო ეფექტური, საინტერესო
იყო წარმოდგენილი საკითხები. შევაფასებ 10 ქულით, განხილვის პროცესში ჩემთვის
საინტერესო მრავალი დეტალი გამოიკვეთა,კერძოდ ყოველთვის მაინტერესებდა ეროვნული
სასწავლო გეგმის როლი გაკვეთილის დაგეგმვის პროცესში და ამ შეხვედრების შემდეგ
გავიაზრე,რომ ის უნდა იყოს ყველა პედაგოგისთვის სამაგიდო წიგნი,ერთგვარი სახელმძღვანელო
და გაკვეთილს შემდგომში ყოველთვის დავგეგმავ ამის გათვალისწინებით.
|
მონაწილე ორგანიზატორი მასწავლებლის სახელი და
გვარი: ნინო ვეკუა
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და
მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის
სამივე შეხვედრის ეფექტურობას შევაფასებ 10
ქულით. რადგან შეხვედრაზე კარგად კიდევ უფრო განვავითარე ჩემი უნარები, რაც
ძალიან დამეხმარება მომავალში საგაკვეთილო პროცესზე გამოყენების მხეივ.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: თეა
სურგულაძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და
მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
ამ შეხვედრების ეფექტურობას ვაფასებ 10
ქულით,რადგან ამ შეხვედრების შედეგად მივხვდი,რომ კოლეგებთან თანამშრომლობა არის
ერთერთი ხელშემწყობი ფაქტორი მასწავლებლის პროფესიული ზრდისკენ. სწორედ
ერთობლივმა მუშაობამ მომცა მოტივაცია გადამეხედა საკუთარი საქმიანობისთვის
და დამეხვეწა ჩემს მიერ შედგენილი გაკვეთილის გეგმები. დაგეგმვისას გავითვალისწინე
შეხვედრების შედეგად მიღებული
ინფორმაცია.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მაკრინე
კობახიძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და
მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრები შევააფასე 9 ქულით,რადგან საინტერესო
იყო შეხვედრის თემები,მივიღე ამომწურავი ინფორმაცია გაკვეთილის გეგმის
შედგენასთან დაკავშირებით.რაც მნიშვნელოვანია ჩემი პროფესიული
საქმიანობისთვის,რადგან სწორედ კარგად დაწერილი გაკვეთილის გეგმა დამეხმარება
მივაღწიო ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრულ მისაღწევ შედეგებს და მივცე
მოწავლეებს მრავალმხრივ განვითარების შესაძლებლობა.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: სალომე
დუნდუა
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და
მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრები შევაფასე 10 ქულით,რადგან საინტერესო
იყო შეხვედრის თემები,მივიღე ინფორმაცია გაკვეთილის გეგმის შედგენასთან
დაკავშირებით.შეხვედრაზე მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე დავწერე გაკვეთილის
გეგმები.ვიყენებ შეხვედრაზე მიღებულ ინფორმაციას ჩემს პედაგოგიურ პრაქტიკაში და
ის მაძლევს საშუალებას კარგად წარვმართო გაკვეთილი.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ირმა
წულაძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და
მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრები შევაფასე 9 ქულით, რადგან ყოველთვის
ვცდილობ, რომ სასწავლო პროცესში დავნერგო სიახლე, რაც ასე მოსწონთ მოსწავლეებას
და ამასვე მიგვითითებს საზოგადოებაც.
|
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
შეხვედრის
ორგანიზატორი მასწავლებლის რეფლექსია
ორგანიზატორი
მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნინო მეგენეიშვილი
|
შეხვედრის
/ შეხვედრების თარიღი:
I
შეხვედრის თარიღი: 18.10.2019.
II
შეხვედრის თარიღი: 30.11.2019.
III
შეხვედრის თარიღი: 13.11.2019.
|
შეხვედრის
/ შეხვედრების თემა:
I
შეხვედრის თემა:სასწავლო რესურსის მნიშვნელობა საგაკვეთილო პროცესში.
II
შეხვედრის თემა: სასწავლო რესურსი როგორც მოტივაციის ამაღლების საშუალება.
III
შეხვედრის თემა: სასწავლო რესურსის სახეები.
|
შეხვედრის
/ შეხვედრების მიზანი:
I
შეხვედრის მიზანი: სასწავლო რესურსის მნიშვნელობის განსაზღვრა.
II
შეხვედრის მიზანი: როგორ ამაღლებს სასწავლო რესურსი მოსწავლეთა მოტივაციას
III
შეხვედრის მიზანი:სასწავლო რესურსის სახეების გაცნობა,მათი გამოყენების
აუცილებლობა და თავად მასწავლებლის მიერ შექმნილი რესურსების გაცნობა.
|
გთხოვთ
მოკლედ აღწეროთ შეხვედრის / შეხვედრების მსვლელობა და განხილული საკითხები.
ნინო
მეგენეიშვილი: სამუშაო შეხვედრებს ვატარებდით გაკვეთილების შემდეგ,
მისი ხანგრძლივობა იყო დაახლოებით 120 წუთი.
დასაწყისში ვაკეთებდი მოხსენებას თემასთან
დაკავშირებით. მასწავლებლებს გავაცანი ლიტერატურა,რესურსების
გამოყენებასთან დაკავშირებით.ასევე შევეხეთ ელექტრონული რესურსების საკითხს.როგორც ცნობილია ასეთი სახის რესურსები გაკვეთილს ხდის საინტერესოს, წარმოაჩენს მასწავლებლის კომპეტენციას, მოსწავლეებს აქტიურად ჩართავს პროცესში, იძლევა ინტერაქტივის საშუალებას.აუდიო თუ ვიდეო მასალების გამოყენება მოსწავლეს პოზიტიურად განაწყობს, უადვილებს სწავლებას და ამასთანავე უძლიერებს შინაარსისადმი ინტერესს, ამდიდრებს სასწავლო პროცესს.ასევე შევეხეთ პლაკატებს,სხვადასხვა სახის თვალსაჩინოებების გამოყენების საკთხს.მასწავლებლებს თავადაც შეუძლიათ თვალსაჩინოებების და პლაკატების დამზადება და გამოითქვა სურვილი რომ დაგვემზადებიანა ისინი.
შეხვედრებზე
დაისვა კითხვები: რატომ
არის სასწავლო პროცესში რესურსების გამოყენება მნიშვნელოვანი?
• როგორ ეხმარება რესურსი მოსწავლეს გაკვეთილის უკეთ
გაგებაში.
• რა არის თვალსაჩინოება.
• როგორი ხდება სასწავლო პროცესი რესურსების
გამოყენების შედეგად?
• რატომ ხდება
მოსწავლეთა მეტი ჩართულობა?
• რატომ იზრდება
მოსწავლეთა მოტივაცია?
• ხდება თუ არა მოსწავლეების
აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესება?
ეს იყო
საკითხები რომლებიც ამომწურავად განვიხილეთ შეხვედრებზე, ვიმსჯელეთ და გავეცით
ამომწურავი პასუხები.
|
როგორ
დაგეხმარათ აღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ
საქმიანობაში?
ვთვლი
რომ პედაგოგის პროფესიულ საქმიანობაში მნიშვნელოვანია თანამშრომლობა
კოლეგებთან.როდესაც მასწავლებლები ერთმანეთს ვუზიარებდით საკუთარ
გამოცდილებას.ბევრი საინტერესო საკითხი გამოიკვეთა. მოგვიწია ინფორმაციები
მოგვეძიებინა სხვადასხვა წყაროებიდან და
ამ მხრივ
გამოცდილება შევიძინე.
შეხვედრის
ძლიერი მხარე იყო ის რომ საკითხები წარმოდგენილი იყო ცხადად და გაიზარდა
კოლეგების მოტივაცია.ვთვლი რომ შეხვედრაზე ნამდვილად მოხდა დასახული მიზნის
მიღწევა, რადგან პედაგოგებმა შექმნეს შეხვედრის პროდუქტი საინტერესო
რესურსები და წარმოადგინეს.
|
როგორ გამოიყენებთ ამ შეხვედრაზე მიღებულ
გამოცდილებას მოსწავლეების შედეგების გასაუმჯობესებლად?
გაკვეთილზე მუდმივად ვიყენებ სხვადასხვა სახის
რესურსებს, შეხვედრების შედეგად ბევრი საინტერესო იდეა დამებადა და
განვახორციელე კონრეტულად როდესაც გვქონდა სასწავლო თემა
ზღაპარი,მოსწავლეებს მოვუტანე ასაწყობი რესურსი ზღაპრის გმირებზე. ისინი
ხალისით აწყობდნენ ზღაპრის გმირებს, იყვნენ მოტივირებულები და მასალის ათვისება
არ გასჭირვებიათ აქედან გამომაქვს დასკვნა,რომ
გაკვეთილზე ჩემ მიერ გამოყენებულმა აქტივობებმა გაზარდა მოსწავლეთა
მოტივაცია,უზრუნველყო მოსწავლეთა მაქსიმალური ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში,
რაზეც დიდი გავლენა იქონია მრავალფეროვანი სასწავლო რესურსების გამოყენებამ.
|
კოლეგებთან სამუშაო
შეხვედრების ორგანიზება:
შეხვედრის მონაწილე
მასწავლებლების რეფლექსია
გთხოვთ
მოკლედ აღწეროთ შეხვედრის / შეხვედრების მსვლელობა და განხილული საკითხები.
სალომე
დუნდუა: სამუშაო შეხვედრებს ვატარებდით გაკვეთილების შემდეგ,მისი ხანგრძლივობა
იყო დაახლოებით 120 წუთი.
დასაწყისში ვაკეთებდი მოხსენებას თემასთან
დაკავშირებით.მასწავლებლებს გავაცანი ლიტერატურა, რესურსების
გამოყენებასთან დაკავშირებით.ასევე შევეხეთ ელექტრონული რესურსების საკითხს.როგორც ცნობილია ასეთი სახის რესურსები გაკვეთილს ხდის საინტერესოს, წარმოაჩენს მასწავლებლის კომპეტენციას, მოსწავლეებს აქტიურად ჩართავს პროცესში, იძლევა ინტერაქტივის საშუალებას.აუდიო თუ ვიდეო მასალების გამოყენება მოსწავლეს პოზიტიურად განაწყობს, უადვილებს სწავლებას და ამასთანავე უძლიერებს შინაარსისადმი ინტერესს, ამდიდრებს სასწავლო პროცესს.ასევე შევეხეთ პლაკატებს,სხვადასხვა სახის თვალსაჩინოებების გამოყენების საკთხს.მასწავლებლებს თავადაც შეუძლიათ თვალსაჩინოებების და პლაკატების დამზადება და გამოითქვა სურვილი რომ დაგვემზადებიანა ისინი.
შეხვედრებზე
დაისვა კითხვები:რატომ
არის სასწავლო პროცესში რესურსების გამოყენება მნიშვნელოვანი?
• როგორ ეხმარება რესურსი მოსწავლეს გაკვეთილის უკეთ
გაგებაში.
• რა არის თვალსაჩინოება.
• როგორი ხდება სასწავლო პროცესი რესურსების გამოყენების შედეგად?
• რატომ ხდება
მოსწავლეთა მეტი ჩართულობა?
• რატომ იზრდება
მოსწავლეთა მოტივაცია?
• ხდება თუ არა მოსწავლეების
აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესება?
ეს იყო
საკითხები რომლებიც ამომწურავად განვიხილეთ შეხვედრებზე,ვიმსჯელეთ და გავეცით
ამომწურავი პასუხები.
|
როგორ
დაგეხმარათ აღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ
საქმიანობაში?
ლაშა
სურგულაძე: ვთვლი რომ პედაგოგის პროფესიულ საქმიანობაში მნიშვნელოვანია
თანამშრომლობა კოლეგებთან.როდესაც მასწავლებლები ერთმანეთს ვუზიარებდით საკუთარ
გამოცდილებას.ბევრი საინტერესო საკითხი გამოიკვეთა.მოგვიწია ინფორმაციები
მოგვეძიებინა სხვადასხვა წყაროებიდან და
ამ მხრივ
გამოცდილება შევიძინე.
შეხვედრის
ძლიერი მხარე იყო ის რომ საკითხები წარმოდგენილი იყო ცხადად და გაიზარდა
კოლეგების მოტივაცია.ვთვლი რომ შეხვედრაზე ნამდვილად მოხდა დასახული მიზნის
მიღწევა,რადგან პედაგოგებმა შექმნეს შეხვედრის პროდუქტი საინტერესო
რესურსები და წარმოადგინეს.
|
როგორ
გამოიყენებთ ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას მოსწავლეების შედეგების
გასაუმჯობესებლად?
ნინო
ვეკუა: გაკვეთილზე მუდმივად ვიყენებ სხვადასხვა სახის რესურსებს,შეხვედრების
შედეგად ბევრი საინტერესო იდეა დამებადა და განვახორციელე კონრეტულად როდესაც
გვქონდა სასწავლო თემა ზღაპარი,მოსწავლეებს
მოვუტანე
ასაწყობი რესურსი ზღაპრის გმირებზე.ისინი ხალისით აწყობდნენ ზღაპრის
გმირებს,იყვნენ მოტივირებულები და მასალის ათვისება არ გასწირვებიათ აქედან გამომაქვს დასკვნა,რომ გაკვეთილზე ჩემ მიერ გამოყენებულმა აქტივობებმა გაზარდა მოსწავლეთა
მოტივაცია,უზრუნველყო მოსწავლეთა მაქსიმალური ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში,
რაზეც დიდი გავლენა იქონია მრავალფეროვანი სასწავლო რესურსების გამოყენებამ.
|
გთხოვთ მოკლედ აღწეროთ შეხვედრის / შეხვედრების
მსვლელობა და განხილული საკითხები.
მაკრინე კობახიძე: შეხვედრები ეხებოდა
კონსტრუირებული გაკვეთილის გეგმის შექმნის მნიშვნელობას,მის
კომპონენტებს.კერძოდ განვიხილეთ გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი, თუ რა
უპირატესობა აქვს მას,როგორ იგეგმება გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი,
გავაანალიზეთ დაგეგმვისას,სასწავლო მიზნების შესაბამისად, საჭირო
აქტივობების შემუშავების პრინციპები ცალ-ცალკე განვიხილეთ საკვანძო საკითხები,
როგორც თეორიული ისე პრაქტიკული მხარე, ასევე ვისაუბრეთ ესგ-ს როლზე გაკვეთილის
დაგეგმვისას
შეხვედრებზე გავიხსენეთ
რამდენად ემსახურება მიზნის მიღწევას სამფაზიანი მოდულის გაკვეთილი, გავარჩიეთ
მისი ეტაპები 1.გამოწვევა, რომელიც გულისხმობს მოცემულ საკითხზე ან
მოვლენაზე არსებულ ცოდნას, განცდების, შთაბეჭდილებების გააქტიურებას.ამის
შედეგად ხდება შესასწავლი საკითხის ირგვლივ ფიქრი,ახალ თემაზე, მოსწავლეთა
გააქტიურება, ინტერესის ზრდა,რაც საკითხის პროვოცირებას უწყობს
ხელს. მეორე ფაზა სიღრმისეული წვდომა (მასალის მიწოდება) შესასწავლი
საკითხის შინაარსის გაგებას დააღქმას უწყობს ხელს. მოსწავლე ეცნობა ახალ
ინფორმაციას, გაკვეთილის მიზანთან შესაბამისი ეფექტური აქტივობების საშუალებით:(
ე.წ. აუდიო და ვიდეო მასალების გაცნობა, ტექსტის წაკითხვა, შესაბამისი
რესურსების გამოყენება)
III. გააზრების რეფლექსიის ეტაპზე როცა მოსწავლეები
შეძლებენ გაანალიზონ არსებული და ახლად მიღებული ცოდნა, ხდება აზრის გაცვლა-
გამოცვლა, მსჯელობა.
შეხვედრებზე დაწვრილებით განვიხილეთ ელექტრონული რესურსები, რომელიც საინტერესოს და მრავალფეროვანს ხდის გაკვეთილს,ზრდის მოტივაციას, წარმოაჩენს მასწავლებლის კომპეტენციას, ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას. შეხვედრაზე მასწავლებლებმა გამოთქვეს სურვილი, რომ მომავალშიც შეძლებდნენ სხვადასხვა რესურსებისა და თვალსაჩინოებების გაკეთებას და გამოყენებას გაკვეთილზე რაც მოსწავლეთა აკადემიური წარმატების საწინდარი იქნება
|
როგორ დაგეხმარათ აღნიშნულ შეხვედრაში /
შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში?
თეა სურგულაძე: იმდენად, რამდენადაც პროფესიული
განვითარებისათვის მნიშვნელოვანია სხვების გამოცდილების შესწავლა და კოლეგებთან
ერთად ახლის შეძენა, მაგრამ არა ნაკლებ მნიშვნელოვანია საკუთარი გამოცდილების,
მიგნებებისა და იდეების გაზიარება კოლეგებისათვის შეხვედრის მსვლელობისას,
მონაწილე მასწავლებლებმა ერთმანეთს გაუზიარეს გამოცდილება, რამაც ცხადყო, რომ
კონსტრუირებული გაკვეთილის დაგეგმვისას არსებობს პრობლემები, რომელიც
ითვალისწინებს გაკვეთილის სასწავლო მიზნების სწორად განსაზღვრას და ესგ-ს როლს
გაკვეთილის დაგეგმვისას, ამდენად მსგავსი შეხვედრების ჩატარება აუცილებელია.
გავიაზრე, რომ შეხვედრების დაგეგმვისას,
პირველ რიგში უნდა გავითვალისწინო, შეხვედრაში მონაწილე მასწავლებლების
ინტერესები და საჭიროებები, მოვამზადოთ შესაბამისი რესურსები, შევიმუშავოთ
მსვლელობის გეგმა, გავითვალისწინო მათვის მისაღები დრო, შევუთანხმდე მსვლელობის
ხანგრძლივობაზე,შევუქმნა ნდობაზე დამყარებული სამუშაო გარემო .საჭიროებიდან
გამომდინარე ჩემი გამოცდილება გავუზიარო კოლეგებს, რომ ჩვენი შეხვედრები იყოს
მრავალფეროვანი, საინტერესო და შედეგის მომცემი.
შეხვედრებზე ასევე ვიმსჯელეთ
,გაკვეთილის სამფაზიანი მოდულის, გაკვეთილის სასწავლო მიზნების
განსაზღვრასა და გეგმის კომპონენტებზე რას წარმოადგენს გაკვეთილის სასწავლო
მიზანი? გაკვეთილის მიზანთან შესაბამისი ეფექტური აქტივობები, ასევე აღვნიშნეთ
ეროვნული სასწავლო გეგმის- გათვალისწინების აუცილებლობაზე გაკვეთილის
დაგეგმვისას.
|
როგორ დაგეხმარათ აღნიშნულ შეხვედრაში /
შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში?
ირმა წულაძე:
ჩემთვის ძალიან საინტერესოა სხვების გამოცდილების შესწავლა და კოლეგებთან
ერთად ახლის შეძენა, მაგრამ არა ნაკლებ მნიშვნელოვანია საკუთარი გამოცდილების,
მიგნებებისა და იდეების გაზიარება კოლეგებისათვის შეხვედრის მსვლელობისას, მონაწილე
მასწავლებლებმა ერთმანეთს გაუზიარეს გამოცდილება, რამაც ცხადყო, რომ
კონსტრუირებული გაკვეთილის დაგეგმვისას არსებობს პრობლემები, რომელიც
ითვალისწინებს გაკვეთილის სასწავლო მიზნების სწორად განსაზღვრას და ესგ-ს როლს
გაკვეთილის დაგეგმვისას, ამდენად მსგავსი შეხვედრების ჩატარება აუცილებელია.
მე გავიაზრე, რომ შეხვედრების
დაგეგმვისას, პირველ რიგში უნდა გავითვალისწინო, შეხვედრაში მონაწილე
მასწავლებლების ინტერესები და საჭიროებები, მოვამზადოთ შესაბამისი რესურსები,
შევიმუშავოთ მსვლელობის გეგმა, გავითვალისწინო მათვის მისაღები დრო, შევუთანხმდე
მსვლელობის ხანგრძლივობაზე,შევუქმნა ნდობაზე დამყარებული სამუშაო გარემო
.საჭიროებიდან გამომდინარე ჩემი გამოცდილება გავუზიარო კოლეგებს, რომ ჩვენი
შეხვედრები იყოს მრავალფეროვანი, საინტერესო და შედეგის მომცემი.
შეხვედრებზე ასევე ვიმსჯელეთ
,გაკვეთილის სამფაზიანი მოდულის, გაკვეთილის სასწავლო მიზნების
განსაზღვრასა და გეგმის კომპონენტებზე რას წარმოადგენს გაკვეთილის სასწავლო
მიზანი? გაკვეთილის მიზანთან შესაბამისი ეფექტური აქტივობები, ასევე აღვნიშნეთ
ეროვნული სასწავლო გეგმის- გათვალისწინების აუცილებლობაზე გაკვეთილის
დაგეგმვისას.
|
ჯგუფის წევრთა ერთობლივი დასკვნა: აღნიშნულ
შეხვედრებზე მონაწილეობის საფუძველზე, მიღებულმა გამოცდილებამ გვასწავლა, რომ
სასწავლო პროცესის დაგეგმვა, სასწავლი მიზნების სწორად განსაზღვრა
ორიენტირებულია საგნობრივ სასწავლო გეგმაში მიღებული შედეგების მიღწევაზე.
სწორედ სასწავლო მიზანი, რომელიც გამოხატავს იმას, თუ რას უნდა მივაღწიოთ
სასწავლო პროცესში ან რა ცოდნა და უნარ-ჩვევები უნდა შეიძინონ მოსწავლეებმა,რომ
უნდა უკავშირდებოდეს ეროვნულ სასწავლო გეგმას და მის შედეგებზე უნდა იყოს
გათვლილი, რაც იქნება საფუძველი მოსწავლეების პროგრესის შემოწმებისათვის,
ასევე მასწავლებლების თვითშეფასებისათვის, რომელიც განსაზღვრავს
მოსალოდნელ სასწავლო შედეგებს.
მომდევნო საწავლო წლებში
შევუთანხმდები კოლეგებს, დავგეგმავ და ჩავატარებ მსგავს შეხვედრებს, ასევე
დავეხმარები შეხვედრებში მონაწილე მასწავლებლებს, რომ მათაც შეძლონ მსგავსი
შეხვედრების ორგანიზება და ჩვენება, რაც ხელს შეუწყობს მასწავლებლების
თანამშრომლობას, კომპეტენციის ამაღლებას ,პრობლემების აღმოჩენას და
აღმოფხვრას და მოსწავლეებზე ორიენტირებული გაკვეთილების ჩვენებას, რაც
მოსწავლეთა მაღალი აკადემიური წარმატების საწინდარი იქნება
|
1) ------------------/ნ.
მეგენეიშვილი/
2) ------------------/მ. კობახიძე/
3) ------------------/ლ. სურგულაძე/
4) ------------------/ს. დუნდუა/
5) ------------------/თ. სურგულაძე/
6) ------------------/ნ. ვეკუა/
7) --------------------/ი. წულაძე/
Комментариев нет:
Отправить комментарий